vineri, 27 aprilie 2012

PISICUTELE BOLNAVIOARE

intr-una din zilele trecute am fost sunata la telefon de o fata care spunea ca a vazut intr-un loc din oras ,5 pisicute mici bolnavioare .abia seara tirziu am putut ajunge sa vad care-i treaba ,pentru ca nu am transport tot timpul pentru a putea merge in oras, ori de cate ori am nevoie pentru animale .la locul respectiv ,am gasit puiutele astea doua cu ochisorii bolnaviori, respirau greu si nu mancau .cea micuta nu vedea deloc ,avea ochii lipiti si cind i-am deschis a tasnit infectie din ei .am dus puiutele la clinica veterinara ,li s-a facut tratament pentru rinotraheita ,am continuat si acasa si acum sant chiar bine ,s-au refacut aproape in totalitate .ele au nevoie de hrana mai buna ,daca le puteti ajuta cu o conserva ,cu o punga de boabe mai bunicele ,cu vitamine ,sau poate va doriti pe una din ele ,ne-am bucura tare mult...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu