luni, 22 octombrie 2012

LORD -UN SUFLET PREA CHINUIT

in urma cu mai bine de o luna ,a ajuns la mine ,un caine mic cat o pisica ,ce a fost aruncat de la etajul 3 ,chiar de stapanul sau ,ajuns la maxima euforie din cauza alcoolului . catelusul a avut femurul stang faramat ,un ochisor plin de sange si burtica vanata . l-am dus la cabinet veterinar, imediat a fost operat si i s-a pus tija metalica . Lord ,asa i-am spus eu catelului ,era foarte traumatizat ,plangea continuu de durere si in somn tresare a si tipa .i-am oferit o deosebita atentie ,am vorbit cu el mult ,i-am facut diferite jocuri ,l-am luat cu mine cand mergeam la magazin ,orice treaba aveam prin curte ,il luam langa mine si pot sa spun ca am reusit sa il fac sa fie alt catel ,vesel ,jucaus ,iubitor ,cu pofta de viata...zilele astea am mers din nou la cabinet , i s-a scos tija si a fost si castrat . din punctul meu de vedre ,asta e cel mai grav caz de maltratare a unui animal ,pe care l-am avut eu de rezolvat .sunt dezamagita ca nici unul din cei carora le-am scris si ar fi fost in masura sa faca ceva in ceea ce priveste criminalul ,nu au miscat nici un deget ,nici macar nu merita sa le scriu aici numele...insa ma bucur ca am reusit sa fac atat cat am putut eu ,pentru sufletul asta chinuit... si multumesc din suflet oamenilor buni care m-au ajutat ,ca eu sa pot ajuta la randul meu pe micutul Lord .

3 comentarii:

  1. Buna ziua
    Va deranjez pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://bancuri-supertari.blogspot.ro/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://bancuri365.ro cu titlul Bancuri
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ. In caz ca sunteti de acord trimiteti-mi un mail la adresa bancuri365@yahoo.com cu titlul pe care il doriti si linkul
    O zi buna va doresc

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte interesant blogul dvs. :) va felicitam pt tot ce faceti :) daca doriti, va asteptam cu drag pe www.animalpet.ro . Sa aveti o zi frumoasa si sa iubiti animalele la fel de mult pe cat le iubim si noi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesant articolul si foarte educativ. Pot spune cu cea mai mare incredere ca citirea acestuia m-a ajutat in viata mea de zi cu zi. Tot ce tine de domeniul constructiilor si instalatiilor mi se pare foarte interesant iar prin aceasta cale tin sa ii multumesc celui care a scris acest articol. Daca tot suntem pe acest subiect, al constructiilor si instalatiilor as vrea sa precizez un singur lucru: pentru cei interesati de mai multe informatii legate de fose septice ecologice puteti gasi o lista de preturi fose septice la: http://www.poli-tan.ro/preturi-fose-septice.html

    RăspundețiȘtergere