miercuri, 19 august 2009

Revin cu noutati







Regret ca nu am mai scris,dar am avut multe suparari.Multe animalute necajite au nevoie zi de zi sa fie salvate de noi,eu una sunt depasita de probleme,am avut parte si de multe boli la animalute,care au necesitat tratamente costisitoare,care m-au dus in pragul disperarii de multe ori fiind nevoita sa-mi amanetez lucruri personale si sa iau bani cu imprumut,ca sa pot face fata .Am salvat alti necajiti ai strazii nemiloase,pacat ca nu am un apart de fografiat ca sa va arat ,animalutele salvate de mine.Am reusit totusi sa rog pe cineva sa-mi faca poze,asa ca vi-l prezint pe HANSEL,un motanel care avea 300 gr,iar acum cantareste peste 1 kg.Saracutul nu poate sa umble,nici macar sa bea apa singur,de aceea il iau cu mine ,de cele mai multe ori.Cu toate ca este inert,eu il iubesc,ca pe oricare animalut normal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu