duminică, 18 octombrie 2009

PISICA GASITA la LIMITA IMPOSIBILULUI







Aceasta pisica am gasit-o ,zacand in mijlocul strazii,in agonie,cu oameni trecand pe langa ea ,nepasatori,grabiti,preocupati doar de interesele lor,fara sa le pese de suferinta unui suflet,care nici sa moara nu putea de atata durere.Nu va pot descrie in ce hal este,nici nu-mi dau seama cine a schingiuit-o in halul acesta,nu stiu daca o voi putea salva,dar cel putin ma voi ocupa de ea cu toata dragostea si cu tot interesul,pana la ultimile ei clipe de viata.Cine crede ca poate ajutat financiar,rog din suflet sa o faca,mi-am amanetat bijuterii si tot din ce am putut scoate bani,dar sunt depasita de probleme grave,multe si foarte costisitoare,la ora asta sunt inconjurata de 20 de pisici si 3 catei,toti salvati din situatii cumplite,necesita multa mancare si ingrijire.

10 comentarii:

  1. Dumnezeule, unde gasesti animalutele astea? Daca imi dai voie, am sa le postez si eu povestile pe blogul meu, Poate, poate cineva te-ar putea ajuta. As face-o si eu daca nu as avea 9 caini de ingrijit si doar un salar in casa. Dar te ajut cum pot.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna! sunt din galati si as vrea sa ajut si eu cu niste mancare si niste banuti. am si eu 2 catei si stiu ce inseamana sa iubesti animalele. e ok daca te sun in weekend sa vedem cum ne putem intalni?
    iti trimit maine si un mail,ok?

    RăspundețiȘtergere
  3. Brindusa ,majoritatea animalelor nenoronite ,salvate de mine ,sint adunate din cartierul in care locuiesc ,in care inca mai locuiesc ,pt ca in viitorul f apropiat sper sa ma mut la tara ,la curte .Sigur ca doresc sa pui povestile pe blogul tau si iti multumesc frumos .Sanatate si numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut anonim din galati !Da ,e bine daca doresti sa ma suni in wikend cum vrei tu .Dar cu email deocamdata e greu .Computerul meu e defect ,acum sint pt o ora la net in complex flora .O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  5. ...mda,anonim din galati care te-ai chinuit sa srcrii,probabil ar trebui sa-ti multumesc pt ca macar ai marturisit ca ,,iubesti animalele''...insa asta e tipic romanului ,ori nu-l intereseaza -trece nepasator ,ori mai rau- se da interesant:promite si nu se tine de cuvint .Vreau sa mentionez in sensul acesta ,ca pt multe din animalele pe care le-am salvat si care sint in grija mea ,am primit promisiuni de genul :''lasa ca ii aduc si eu cite o punga de mancare '',ma refer la persoane care erau de fatza in momentul cind gaseam animalul respectiv ,dar erau doar laude .

    RăspundețiȘtergere
  6. ce s a mai intamplat cu pisisca muribunda?????????..caut de ceva tp. o continuare a povestii dar nu am gasit..traieste sau .nu mai este?...

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur ca intrebi de ea .Chiar acum e linga mine si se alinta ,eu o mingai si ii spun ca este cea mai iubita fiintza din lume ,iar ea inchide ochii si scoate niste sunete specifice ei (caci ea nu miauna ca o pisica normala ,probabil din cauza ranii de la gat )-in semn ca stie deja ca intr-adevar acum este cea mai iubita fiintza ...
    In urma cu 10 zile ,am mers sa o castrez ,crezind si eu si doctorul ca are pui- pt ca ii crescuse burtica ,insa avea chisturi la rinichi .I-a scos chisturile si a si castrat-o si cu toate ca sta in casa la caldura ,probabil din cauza imunitatii ei slabe - a racit si 2 zile a mincat cite un cub de brinza topita cu fortza si bineinteles tratament .Acum e bine si ii dau vitamine ,fac tot posibilu sa-i fie bine .In ciuda a ceea ce a patzit ,aceasta pisica este nespus de iubitoare ...

    RăspundețiȘtergere
  8. a rezistat pisicutza ...mie tare mila de animalutzale care zac ..:( si eu am luat pisica care o am acuma de pe strada ..era un puisor mic pe care era sa il calce masina ..dar lam salvat ...ma bucur k macar unii oameni au suflet bun ..((de la Alinutza) iubesc animalele

    RăspundețiȘtergere
  9. Genul acesta de rani se datoreaza faptului ca pisica a fost sfartecata de o haita de caini si nu au apucat s-o omoare deoarece cineva i-a alungat totusi. Cand sunt in haita, cainii au comportament de salbaticie, pur si simplu vaneaza.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bucur ca mai sunt si astfel de oameni, pacata ca nu sunt mai multi ca tine in lume probabil le-ar fi fost mai bine nu doar animalutelor dar si noua oamenilor.
    Mie acum cateva zile(chiar in prima zi de Pasti) mi-a murit catelusa o 'ciobanita germana si sufar cumplit , nu trece o seara sa nu-mi aduc aminte de ea si sa plang. Desi sunt barbat in toata firea (38) n-am crezut niciodata ca voi putea suferii atat de mult din pricina pierderii unui animal.Insa a fost cel mai iubit sufletel pe care l-am avut vreodata . Mentionez ca imi plac si pisicile si mai toate animalutele ..ma intreb oare iti mai traieste pisicuca aceea?? ....(Catalin)

    RăspundețiȘtergere