vineri, 23 aprilie 2010

Multumesc Victoriei de la APAM - un OM deosebit !

In ideea de a scrie ce am mai facut in ultima vreme ,vreau sa va spun celor care cititzi ,dar totodata sa si multumesc Victoriei de la APAM Arad ,care de curind mi-a trimis bani sa sterilizez 5 dintre felinele mele .Eu am considerat ca ceea ce mai am eu de sterilizat ,nu reprezinta o urgentza ,asa ca am dus la sterilizat pisici care chiar trebuiau rezolvate cit mai repede ,4 pisici ale unei rude timpite de-a bunei mele prietene Rodica ,care cind fatau li se duceau puii la ghena de gunoi si una din cartierul in care am locuit ,care face parte dintr-o gashca de pisici ce mai primesc mincare de la o femeie care locuieste la parterul unui bloc .Pe aceasta din urma ne-am chinuit s-o prindem ca e cam salbatica ,cica facea pui de mai multe ori pe an.
Pentru cele 4 ,am mers cu prietena mea la ruda respectiva si am dus ceva de munca de lamurire sa le luam ,i-am explicat ca nu se intimpla nimic rau si in plus nimeni nu va mai avea de suferit .Incet incet pricepea ,insa pe una mai flocoasa nu vroia sa ne-o dea ,zicea ca-i norvegiana de padure ,ca-i preferata sa si nu vrea sa o chinuie .Eu nu stiam cum sa-i soptesc prietenei mele s-o bagam rapid in transportor si sa plecam ,insa am vazut ca persoana da usor din cap ,intuind eu ca nu era chiar un ''nu '' hotarit si atunci cu vorba buna si cu inca vreo doua explicatii ,cum ca asa vor fi ferite si de anumite boli ,am reusit .
Pe pisicutza din cartier o vedeam si in parcare printre masini si iar era gestanta ,asa ca m-am bucurat ca am sterilizat-o .Despre cele 4 ,de multe ori imi spunea prietena mea ,ca iar au fatat si iar au fost aruncatzi puii si ma durea sufletul .Dintr-una din seriile de pui aruncatzi ,persoana a oprit un pui mai demult ,se vede in poza ca doua seamana perfect ,cu greu am gasit o deosebire ,una are pata galbena in stinga ,iar cealalta cumva mai in dreapta .Probabil in mintea ei timpita a oprit puiul ca semana perfect cu pisica mama ,dar ce vina au avut tozi ceilaltzi ,de au fost aruncatzi ?

Pentru acest gest de a ma ajuta sa sterilizez aceste pisici,care altfel n-ar fi avut nici o sansa sa beneficieze de aceasta operatzie ,dar si pentru ajutorul primit in nenumarate rinduri ,eu ii multzumesc Victoriei si ii doresc multa sanatate ,multe impliniri si tot binele din lume !


(Celor 4 pisici le-am facut eu poze ,iar pisicutzei din cartier (in primele doua poze )pentru ca nu aveam aparatul foto la mine ,i-a facut poze ,fiica femeii despre care spuneam ca mai hraneste pisicile ,i-a facut poze cu telefonul asa cum s-a priceput ea ,nu sint prea clare .)













2 comentarii:

  1. vreau doar sa va felicit pentru ceea ce faceti, multi oameni iubesc animalele dar numai o parte iau atitudine. Si ma bucur enorm de mult cand vad ca totusimai exista o sansa si pt aceste animalutze. Tineti-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multzumesc happygirls ,as vrea eu sa fac si mai multe ,insa posibilitatile sint cam limitate .De exemplu ,aici de cind sint la tzara ,seara vin pisici sa se mai capete si ele cu cite ceva de mincare ,sint salbatice nu stau sa le prinzi ,le arunc cite ceva ,alteori le las in farfurie linga usa . Pe unele care veneau cu ceva timp in urma ,nu le mai vad ,erau gestante si cred c-au fatat ,acum vin altele ,mai tinerele .Era bun sa fi avut o caopcana din aia pt pisici si fonduri pt castrat ,dar visez si eu ca doar visatul nu costa nimic ...

    RăspundețiȘtergere