miercuri, 19 mai 2010

UN SUFLET DISPERAT

Simbata am mers cu sotul meu sa facem cumparaturi ,pentru noi si pentru animalutele noastre si pe centura orasului,in margine de strada linga trotuar ,am vazut un catelus intins pe jos .Din masina ,cum m-am uitat eu, am crezut ca-i mort si am zis ''saracutul vulpitz '',ca e roscatzel .Am mers noi si am facut cumparaturi si cam dupa vreo doua ore ,la intoarcere ,trecind bineinteles pe acelasi drum ,l-am vazut pe catelus cum statea cu capul ridicat .Am oprit,i-am dat sa manince dar n-a vrut ,i-am adus apa si a baut mult ,apoi l-am impins usor de spate sa vad daca merge , se tiriia pe labutele din fata si schiorlaia de durere ,mai mult ca sigur a fost lovit de masina .Am stat noi pe linga el ,ne-am uitat ,ne-am gindit ,m-a apucat si plinsu la gindul ca pe acolo trec multe masini mari care vin de la combinat ,intr-un final am hotarit sa-l luam ,l-am urcat in masina si l-am adus la noi .Pentru inceput am fost multumita ca macar l-am luat de-acolo sa nu-l stilceasca de tot vreo masina ,ne-am gindit ca un locsor gasim pentru el in curte dar financiar sint depasita pina peste cap. Acasa am vazut ca are si o rana infectata pe burta ,cum s-o fi tirit saracul de el .Datorita unui om cu suflet mare- Irina P, am putut sa-l duc la medic ,l-a consultat ,i-a facut radiografie si se pare ca are fractura de bazin ,acum facem tratament si asteptam sa vedem cum evolueaza situatia ,medicul a estimat c-ar avea vreun an si ceva .La inceput era cam reticent si cam isi arata coltzii si de durere bineinteles ,acum cind ii duc mincare ,intii imi linge miinile si apoi se apuca de mincat ,a prins incredere .Cine stie ce soarta o fi avut pina acum dragul de el ...acum are un loc a lui ,o cusca a lui ,farfuriutzele lui cu mincare si apa ,este mingiiat si are un nume a lui- IRINEL :).







Un comentariu:

  1. baiatuu lu mama .ce frumos e :(( ..daca as avea unde i-as lua pe toti :((

    RăspundețiȘtergere