miercuri, 9 mai 2012

ORFANELUL NEGHINITZA

zilele trecute ,o fata m-a sunat sa-mi zica ca a luat un pui de pisica fara ochi , din strada dupa ce a fost aruncat de un barbat ,dar nu il poate tine . probabil pisica mama l-o fi pierdut ,cand si-a carat puii dintr-un loc in altul .i-am explicat ca eu nu am posibilitatea si timpul necesar pentru pui atat de mic ,degeaba...ea a spus ca o sa-l lase in strada .l-am luat pana la urmasi imi dau silinta sa il ingrijesc ,dar nu stiu ce sanse va avea pt ca e mic de doar 2-3 zile .ii trebuie lapte special, ii trebuie caldura ,trebuie hranit la fiecare 3 ore ,e foarte greu dar sa speram totusi ,s-au mai intamplat minuni...

5 comentarii:

  1. dragul de el, ce bafta a avut ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Zi bună, eu sunt Josef Lewis. Un creditor reputabil, legitim și acreditat. Oferim împrumuturi de orice fel într-un mod foarte rapid și ușor, împrumut personal, împrumut auto, împrumut de acasă, împrumut student, împrumut de afaceri, împrumut Inventor, consolidarea datoriilor. etc

    Obțineți aprobarea pentru un împrumut de afaceri sau personal astăzi și obțineți fonduri în aceeași săptămână de aplicare. Aceste împrumuturi personale pot fi aprobate indiferent de creditul dvs. și există o mulțime de clienți fericiți pentru a susține această afirmație. Dar nu veți obține doar împrumutul personal de care aveți nevoie; veți obține cea mai ieftină. Aceasta este promisiunea noastră: garantăm cea mai mică rată pentru toate împrumuturile cu beneficii colaterale gratuite.

    Ne străduim să lăsăm o impresie de durată pozitivă depășind așteptările clienților noștri în tot ceea ce fac. Scopul nostru este să vă tratăm cu demnitate și respect, oferind în același timp servicii de cea mai bună calitate în timp util. Nu este necesar un număr de asigurări sociale și nu este necesară verificarea creditului, 100% garantată. Răspundeți imediat folosind detaliile de mai jos dacă sunteți interesat de un împrumut și nu aveți niciun fel de înșelătorie.

    Email: progresiveloan@yahoo.com
    Apel / WhatsApp: +16626183756
    Site web: https://progresivefunding.wordpress.com


    RăspundețiȘtergere
  3. Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditelor necorespunzătoare și a garanțiilor sunt ceva la care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legal. Dar compania MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria împrumuturilor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditată de consiliul de împrumuturi pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali la rata dobânzii de 3%. Ne-a fost acordat privilegiul de a vă satisface nevoile financiare. Problema creditului nu trebuie să vă împiedice să obțineți împrumutul de care aveți nevoie.

    Serviciile noastre includ urmatoarele: -
    * Credite pentru investitori
    *Consolidarea datoriilor
    * Al doilea ipotecar
    * Împrumuturi de afaceri
    *Imprumuturi personale
    * Împrumuturi internaționale

    Nici o garanție socială și niciun cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne spuneți exact ce vreți și vă vom face cu adevărat visul vostru real. Compania MIDLAND CREDIT spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În cele din urmă, finanțăm o firmă de împrumut de mici dimensiuni, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru mai multe detalii, mergeți la achiziționarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com

    Numele companiei: MIDLAND CREDIT HOME
    Emailul companiei midland.credit2@gmail.com
    Compania NMLS ID: 315276.
    Site-ul companiei: midlandcreditonline.com

    Motto: Investiții pentru generații.

    RăspundețiȘtergere
  4. Toate mulțumesc instituțiilor de credit pentru împrumut pentru că m-au ajutat cu împrumutul meu de 135.000,00 USD, după ce a fost înșelat de 6 ori de către oameni falși care se ridică la împrumuturi.

    Numele meu este rethabile grace, sunt din Africa de Sud și locuiesc în orașul Johannesburg. Acum o lună căutam un împrumut online și am văzut creditori diferiți pe internet și cu câteva mărturii false și am aplicat de la ei și tot ce am primit a fost escrocii, am aplicat mai mult de 6 companii și am fost înșelat până la capăt. Așa că am renunțat la speranță până când am decis să verific din nou dacă voi găsi ajutor în timp ce căutam și m-am stabilit să caut o companie legitimă de împrumut. Am găsit această companie numită Instituții de credit de împrumut. Am văzut multe mărturii pe care oamenii le comentează dar pentru că am fost înșelat în mod individual, am crezut că este o înșelătorie, dar am făcut ceea ce mi s-a cerut și am așteptat împrumutul meu, iar domnul Ilie mi-a spus în mai puțin de 48 de ore că voi fi cu împrumutul meu în siguranță, nu cred am crezut că este și o înșelătorie, așa că în acea zi a fost noapte în Africa de Sud și am dormit a doua zi dimineața când m-am trezit, am primit o alertă de la banca mea că există bani pe contul meu și imediat am sunat banca mea pentru a confirma iar managerul băncii mi-a spus să vin imediat la bancă și m-am dus imediat, banca s-a deschis în timp ce managerul băncii mi-a verificat contul. Am văzut o sumă de 135.000,00 USD, adică dolari americani și i-am explicat managerului că am solicitat o împrumut online și managerul meu de bancă era sho Am verificat dacă a existat încă o companie de împrumut reală și legitimă, sunt atât de fericită, mulțumită instituțiilor de credit de împrumut, am decis să scriu pe internet, deoarece am văzut că alți oameni o fac și depun mărturie despre această companie, de aceea postez acest mesaj online oricui are nevoie de un împrumut, chiar dacă ați fost înșelat înainte de a solicita de la această companie și fiți siguri că această companie nu vă va dezamăgi. Cu respect pentru oricine îmi citește mesajul și puteți contacta această companie prin e-mail: loancreditinstitutions00@gmail.com
    folosesc și Whatsapp: +393510483991
    Încă o dată salutările mele către oricine îmi citește mesajul și mă rog să fii fericit, așa cum sunt astăzi cu această companie, deoarece aduc mai mulți oameni la această companie pentru a ajuta.

    Spune că eu Rethabile Grace te-a îndreptat spre ele

    RăspundețiȘtergere
  5. Genți de mână, umbrele, pantofi, ochelari de soare, portofele, agrafe de păr, bentițe de păr - acestea și multe alte accesorii pentru doamne și domnișoare pot fi găsite la MOHITO. O varietate de culori și stiluri vă permite să alegeți produsele perfecte care să se potrivească stilului dumneavoastră. Fie că sunteți fan al minimalismului sau dimpotrivă, avem accesorii trendy și feminine pe care le veți adora!

    RăspundețiȘtergere