vineri, 4 mai 2012

PUIUTI NEVINOVATI ...

ieri m-a sunat o tanara ,spunandu-mi ca intr-un cartier din Galati ,intr-un fel de canalizare se aude un mieunat de pisica .mi-a povestit cum a incercat toata ziua sa salveze puiul de pisica ,insa i-a fost imposibil pentru ca nu se putea ajunge la el si nu se vedea nimic in jos ,pentru ca locul adanc in care se afla mititelul ,era acoperit cu placa de fier si o aerisire in forma de T ,cu un orificiu intr-una din laterale ,pe unde de fapt a si cazut pisicul .a bagat mana cu aparatul foto si asa a putut vedea ulterior ,cam cum sta treaba acolo unde statea bietul animal de 6 zile ,dupa cum spuneau locatarii .am plecat astazi dimineata in oras impreuna cu sotul , ne-am intalnit cu tanara care semnalase cazul si cu inca o domnisoara care a vrut sa vina sa ne ajute si impreuna am mers la locul cu pricina .aici ne-am bucurat cu totii sa auzim ca pisicul inca mieuna ,incet dar mieuna .ne-am chinuit noi cu o franghie lunga pe care am coborat-o in speranta ca micutul se va catzara si-l vom putea trage in sus .bagam aparatul de filmat si cand il scoteam ,pisicul nu se vedea in imagine ,fata de pozele facute ieri ,in care se vedea .eram cu totii stresati ca-l auzeam si nu puteam sa-l scoatem si mai ales ca aparatul ne arata ca el de fapt nu mai era acolo .am inceput sa sunam la pompieri ,la apaterm ,la electrica ,iar la pompieri si intr-un final a venit un echipaj de la interventii electrica ,caci de ei apartineau aerisirea aia .au desfacut un capac care se afla la cativa metri de gura de aerisire si apoi au demontat o aparatoare a unui transformator ,asa ca a durat ceva timp .noi n-am fi reusit singuri ,asa ca le dorim tot binele din lume ca ne-au ajutat sa salvam micutul pisoi sa vada si el din nou lumina zilei si sa inceapa o viata frumoasa .ne-am pus repede sa-l hranim pe pui si n-am apucat sa ne bucuram prea mult ,ca in spatele nostru ,in containerele de gunoi s-a auzit un alt mieunat.cand ne-am uitat in gunoi ,am vazut un alt mititel cu ochii bolnavi vai de el...cat timp a durat interventia noastra si apoi a meseriasilor ,locatari de pe la blocuri de-acolo se holbau pe la geamuri ,se foiau pe langa noi curiosi si probabil cineva inteligent nevoie mare ,s-a gandit sa ne faca un cadou ,astia-s oamenii ... cam asta a fost aventura noastra de azi dimineata ,noi fiind Daniela Moraru ,Daniela si C. Paun si Corina Ghetu . daca doriti sa ne ajutati ,pentru a ne fi mai usor sa tratam si sa hranim puiutii ne-am bucura ,sau poate va doriti pe unul din ei imediat ce se fac frumosi ,noi va santem recunoscatori .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu