joi, 1 ianuarie 2009

Pisicutele mele dragi




In prima postare vreau sa va pun poze cu piscutele,pe care le-am salvat din situatii cumplite,le-am castrat,sterilizat,acum stau la noi in apartament,in care nu mai putem locui cu atita animalute,deci am hotarit pentru binele animalutelor,sa vindem apartamentul si sa cumparam o casa la tara,unde sa putem gazdui cat mai multe animalute salvate,sa reusim sa facem o asociatie nonprofit,ca sa putem sa ne ocupam mult mai mult de aceste sufletele care au atata nevoie de noi,

5 comentarii:

  1. buna seara....as vrea si eu o pisicuta , va rog frumos...
    vreau doar sa fie micuta, in rest o iubesc oricum :) , si o sa ma grija de ea!
    sunt din galati.ma puteti contacta la adresa marry.ttl@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Daniela, felicitari pentru ceea ce faci, ai un suflet foarte mare. Daca ar fi mai multi oameni ca tine, animalele ar suferi mai putin.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am stat tot in micro 17,imi pare rau ca nu te-am(v-am) cunoscut,te(va) stiu din vedere.Ma bucur sa vad ca exista lume cu un suflet asa mare.Poate o sa ne civilizam si noi curand si nu o sa mai lasam animalele pe strada.Eu stau in Belgia si pot sa iti zic ca nu vad o pisica pe strada,mai ales chinuite:(...sper sa se deschida mai multe fundatii de ajutorare sau sa deschid eu una...Iti doresc tot ce e mai bine pentru tine si micile sufletele care le ai langa tine.

    RăspundețiȘtergere
  4. sincere felicitari pentru tot ceea ce faceti spre binele acestor animale chinuite,sinteti adevarati oameni sufletisti.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt atre frumusele pisicutele tale...Si Bella..si Bijou..e tare dragut...
    Bravo tie!!! pt ca ajuti animalele chinuie...felicitari si multa sanatate ,tie si pisicutelor dar si catelusilor...

    RăspundețiȘtergere