duminică, 11 ianuarie 2009

Povestea lui Sandokan





























...Povestea mea incepe cam asa : M am nascut intr un cartier aglomerat,pe la vreun subsol de bloc.Prin iulie ,cind am inceput sa cred ca sint mare , pt ca mergeam pe picioarele mele, am plecat singurel si am nimerit intr o piata printre tarabe. In aceasta piata si prin imprejurimile ei sint 11 circiumi si ca si cum n ar fi de ajuns betivii mai bea si la tarabe.Asa sa gasit un individ , ca om nu i pot spune ,sa ma loveasca cu pantoful in cap. In clipa aceea am vazut numai stele si ce a urmat imi amintesc ca prin vis. Un tinar caruia ia fost mila de mine ma luat de ceafa si a vrut sa ma puna linga containeru de gunoi ca sa nu mai fiu batut. In momentul acesta a aparut cea care urma sa mi fie ca un inger pazitor .La intrebat pe tinar ce face cu mine ,el ia povestit ce sa intimplat si a zis ca vrea sa ma duca mai departe de acel nenorocit .Cea care urma sa aibe grija de mine ia spus sa nu ma puna acolo , ci in gradina cu iarba a unui bloc unde mai erau pisici mari . Apoi sa apropiat de mine si cind ma vazut cu jumatate de cap umflat si cu singe la gura ia fost mila si ma luat acasa . S a gindit ca ma face bine pe mine si pe NUCU , care era deja acasa ,bolnav racit la plamini ,si ne va duce la cineva la tara . Eu tare mult mam bucurat ca primeam mincare buna si eram mingiiat toata ziua . Rasturnam farfuriile cu mincare si apa iar ingrijitoarea mea sia dat seama despre ce e vorba , dar ma dus la doctor . Si era asa cum credea ea : in urma loviturilor la cap , mi am pierdut vederea , doar foarte putin zaresc cu ochiul drept . Atunci cea care ma ingrijea a hotarit sa fie mama pentru totdeauna , pentru mine si pentru NUCU , care fusese si el chinuit si care era ca un frate pentru mine si despre care mama o sa va povesteasca intr un episod viitor . .....Era sa uit...pentru ca sint un tigrisor frumos , mama mia spus SANDOKAN ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu